Розвиток особистості ліцеїста на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури із застосуванням інтерактивних методів
ГАВІНСЬКА Наталія Миколаївна вчителька української мови та літератури, зарубіжної літератури. спеціалістка вищої категорії, педагогічне звання «вчитель-методист» Сучасна освітня діяльність спрямована на розкриття внутрішніх ресурсів особистості дитини, виявлення вже закладених у ній потенційних можливостей. Від того, як розвиваються здібності школяра, його критичне мислення та комунікативні навики, залежить, наскільки успішним буде його шлях у подальшому житті і самореалізації. І нині актуальними залишаються настанови В.О.Сухомлинського про необхідність створення сприятливих умов для розкриття потенціалу кожного учня, про формування ситуації успіху і творчого пошуку, «щоб дитина відчула себе шукачем і відкривачем знань. Тільки за цієї умови одноманітна, напружена, стомлююча робота школяра забарвлюється радісними почуттями…». У даній статті розглянуто апробовані у роботі з ліцеїстами 10-11-х
Коментарі
Дописати коментар