План
проведення уроку української літератури у 9 класі
(проведено 28.11.2024)
Тема уроку: Колоритні образи
твору. Образ Наталки Полтавки як уособлення найкращих рис української
жінки
Обладнання та наочність: інтерактивна дошка, презентація, друковані картки (для 10 учнів),
стікери для обліку усних відповідей, учнівські ілюстрації до твору з
використанням ШІ
Аркуші
для СР - на партах. Презентація
відкрита.
Рапорт, відмітка відсутніх (1 хв.)
Вступне слово учителя.
Робота
з презентацією:
Слайд
1 Запис теми у зошити (2 хв.)
Слайд
2 Оголошення очікуваних результатів (2 хв.)
-
проаналізуємо
систему персонажів твору, наблизимо їх через понад два століття до сучасності;
-
вдосконалимо навики
висловлення власних думок з приводу прочитаного;
-
розвинемо навики творчої та
аналітичної самостійної роботи;
-
засвоїмо
морально-етичні уроки твору, що не втрачає своєї актуальності
Слайд
3 Літературний диктант (10 хв.)
Частина учнів виконують завдання з друкованих
карток з тестовими питаннями. Максимальна оцінка письмових робіт – 9 балів.
Слайд
4 Учні усно лаконічно характеризують образи
возного, виборного, Горпини Терпилихи, Миколи, Петра (10 хв.)
Паралельно
нотують «гронуванням» риси
характеру. Отримують картки для обліку «плюсиків» і ведуть облік своїх
відповідей.
Слайд
5 Усна характеристика образу Наталки Полтавки
(5 хв)
Слайд
6 Яка ж вона, сучасна Наталка
Полтавка? (10 хв.)
Ліцеїсти
презентують заздалегідь виконані на урок творчі роботи із застосуванням
штучного інтелекту:
-
М.Гай (возний і виборний, возний і
Наталка)
-
Л.Кос (Терпилиха)
-
Ю.Сенів (сучасна Наталка – власниця кафе)
-
Д.Волинець (сучасна Наталка)
-
А.Прядун (Наталка у час війни)
-
М.Малетич (Наталка у час війни)
Підбиття
підсумків:
(3 хв.)
Усно відповідають на питання:
1. Які прийоми характеристики персонажів
використав автор? (мовлення, пісні, монологи, відгуки про інших)
2.
Які риси українки уособлює Наталка Полтавка?
Домашнє
завдання : (2
хв)
письмово
в робочому зошиті есе «Мій
ідеал майбутньої обраниці»
(Зібрати в кінці уроку аркуші з «плюсами», які доповнять бали за письмові роботи)
Роботи ліцеїстів з використанням ШІ:
Немає коментарів:
Дописати коментар